Opret brugerGlemt adgangskode

FAQ

Ofte stillede Spørgsmål


Hvor bliver min ordrebekræftelse af?
Hvis du ikke har modtaget en ordrebekræftelse kan det være, at du har tastet din e-mailadresse forkert. Du bedes derfor ringe eller skrive til vores kundeservice, så vi kan undersøge sagen.
Kundeservice kan kontaktes på telefonnummer; 96 75 04 76 eller vores e-mail: info@lampekongen.dk

Hvornår bliver beløbet trukket fra min konto?
Vi trækker først pengene fra din konto, når ordren er blevet afsendt fra vores lager.

Hvordan bliver min ordre leveret?
Hos Lampekongen bliver alle ordrene sendt med enten GLS eller PostNord. Du kan selv vælge at få leveret i til en pakkeshop eller derhjemme. Din ordre bliver leveret inden for 8 hverdage.
Ofte bliver ordrene afsendt samme dag, som de bliver bestilt.

Er der en fysisk butik?
Ja, vi har butik & showroom på Birkmosevej 18, 6950 Ringkøbing

Hvordan handler jeg?

Guide til at handle på Lampekongen.dk

Har de fundet den ønskede vare:

1. Du tilføjer varen til din indkøbskurv ved at trykke på ”Læg i indkøbskurven”. I toppen af siden vil du kunne se, at din vare nu er lagt i indkøbskurven. Du kan samme sted se hvor meget du mangler for at opnå fri fragt rabat.
Hvis de vil gennemfører købet, trykker du på ”Gå til indkøbskurv”

2.Der er nu to valgmuligheder. Du kan enten vælge at gå ”Til bestilling” eller ”Køb mere”. Der er også mulighed for at indtaste én rabatkode, hvis du skulle have en.

3.Hvis du vil gennemføre købet, trykker du på ”Til bestilling”, her skal du indtaste dine personlige oplysninger. Der er mulighed for at logge ind som bruger, hvis du er oprettet i systemet. Herefter skal du trykke på ”Fortsæt”.

4.Du har nu mulighed for at redigere dine oplysninger eller indtaste en anden leveringsadresse. Derefter skal du trykke ”Fortsæt”.

5.Du kommer nu til forsendelsesdelen, her skal du vælge om din ordre skal sendes med PostNord eller GLS. Når du har valgt, trykker du på ”Fortsæt”.

6.Du kommer nu til betalingssiden, her skal du vælge hvilket betalingskort du ønsker at bruge.
Herefter skal du godkende deres køb, samt beløb og vores forretningsbetingelser – disse kan læses ved at trykke på det røde link, der er over afkrydsningsfeltet. Derefter skal du trykke på ”Godkend”.

7.Du kommer nu til sidste punkt i købsprocessen, selv betalingen. Her skal du indtaste dine betalingskortoplysninger, hvorefter du skal trykke ”Gennemfør betaling” for at afslutte købet.

Hvis du ikke har fundet deres ønskede vare, kan du vælge at søge efter varen

Varesøgning

Hos Lampekongen har vi flere forskellige muligheder, hvorpå du kan søge efter en vare.
I toppen af webshoppen har vi et smart søgefelt, hvor du kan søge efter en vare. I søgefeltet har du mulighed for at søge efter én specifik lampe, et mærke eller en varegruppe, som f.eks. ”ball væglampe”, ”Belid” eller lignende.

I menuen til venstre er der mulighed for at indsnævre din søgning yderligere, ved f.eks. at sortere efter lampe type. Det kunne fx være pendel – herefter vil alle vores pendel lamper dukke op. Der er mulighed for at indsnævre det endnu mere ved at vælge, hvilket mærke lampen skal have, farve, størrelse, materiale osv.

Hvis du finder den ønskede lampe, så gennemfører du købet ved at følge guiden ovenfor fra punkt 1.

Betaling


Hvordan betaler jeg?
Hos Lampekongen sker betalingen for online ordre ved at, vi tager imod betaling fra Dankort, VISA, Mastercard, Maestro, eDankort, VISA Electron, JCB cards og American Express.
det samlede beløb vises i trinnet før du godkender din ordre.

Er der mulighed for at betale efter, at man har modtaget sin ordre?
Nej. Du angiver din betalingskortoplysninger, når du afslutter dit køb hos Lampekongen.dk.
Dog trækker vi først beløbet fra din konto, når vi har afsendt din ordre fra vores lager.

Er der mulighed for at bestille på mail eller fax?
Nej. Grundet sikkerhedsmæssige årsager accepterer vi ikke ordre og bestillinger på mail eller fax.
Hvis du skulle have besvær med, at bestille en vare på vores webshop skal du være velkomne til at kontakte vores kundeservice på 96 75 04 76, hvor vi vil guide dig igennem dit køb af lamper, reservedele, skærme eller lignende.
Det er dog et krav, at du selv deltager aktivt i købsprocessen.

Hvor sikkert er det at betale online med betalingskort?
Hos Lampekongen benytter vi os at et meget sikkert betalingssystem, for at sikre vores kunders køb, samt dine oplysninger. Vi benytter os af DIBS betalinger, der går gennem DIBS via Nets (tidligere PBS). Det vil sige at dine betalingsoplysninger er sikkert beskyttet, samt krypteret, når du bliver sendt til behandling hos DIBS.
Lampekongen får ikke kendskab til dine betalingsoplysninger, som du indtaster, dog får vi information om transaktionen er godkendt eller ej.

Læs mere under vores handelsbetingelser her

Hvornår bliver pengene hævet fra min konto?
Vi hæver beløbet fra din bankkonto, når din ordre er afsendt fra vores lager.


Forsendelse og levering


Leveringsmuligheder, hvilke er der?
Hos Lampekongen bliver alle ordre sendt med PostNord eller GLS, alt efter hvad du vælger. Ved køb over 500 kr. er din ordre fragtfri.

Leveringstid, hvor lang tid tager det før jeg modtager min ordre?
Vores leveringstid er max 8 dage, dog kan der opstå en længere leveringstid ved specielle lamper – der kan gå op til 3 uger inden levering.

Kan min leveringsadresse godt være en anden end faktureringsadressen?
Ja. Det eneste du skal gøre er, at udfylde den ønskede leveringsadresse under din bestilling.

Kan leveringsadressen ændres?
Din leveringsadresse registreres allerede ved modtagelse af din ordre hos Lampekongen, så umiddelbart kan leveringsadressen ikke ændres. Hvis det skulle opstå, at leveringsadressen er forkert bedes du kontakte vores kundeservice på telefonnr.: 96 75 04 76 eller vores e-mail: info@lampekongen.dk

Bortkommende ordre under leveringen, hvad sker der?
Hvis det skulle ske at din ordre er bortkommet under levering, vil Lampekongen efterlyse din ordre i samarbejde med PostNord eller GLS.
Efterlysningen af din ordre vil tage 3-5 hverdage, hvis ordren ikke dukker op, vil din bestilling blive ekspederet på ny.

Får jeg en ordrebekræftelse på min bestilling?
Ja. Når du har gennemført og godkendt din ordre hos Lampekongen, vil du automatisk modtage en ordrebekræftelse på din mail.
I din ordrebekræftelse vil der være angivet, hvilke varer du har bestilt, samt betalt for. Det er vigtigt at gemme denne ordrebekræftelse, da den også er dit garantibevis.

læs meget mere om forsendelse og levering her

Returnering og fortrydelse


Hvad skal jeg gøre, hvis emballagen er beskadiget, når jeg modtager min ordre?
du kan enten vælge at nægte at modtage din vare og lade chaufføren tage den med sig igen eller kvittere for modtagelsen med betingelse for eventuelle skader.  
Ved modtagelse af varer, skal du altid huske og kontrollere for synlige skader.

Læs alt om reklamation og retur her

Jeg vil gerne reklamere, hvordan gør jeg?
Du har 2 års reklamationsret i henhold til købeloven, dette gælder selvfølgelig også hos Lampekongen.

Returneringsbeløb, hvad får jeg tilbagebetalt ved returnering?
Hos Lampekongen tilbagebetaler vi varens pris, samt fragtomkostninger – på den betingelse af at reklamationen er berettiget. Der kan gå op til 30 dage før dine penge er tilbage på kontoen, hvis det er en elektronisk banktilbageoverførsel.
Hvis du har fortrudt købet, skal du selv betale for fragten.

Læs alt om refundering her

Er der mulighed for at tilbagesende en vare, som man ikke er tilfreds med?
Du har mulighed for at sende din vare retur i op til 14 dage, efter modtagelse af din ordre, Her vil du få returneret varens pris, dog ekskl. fragtomkostninger.

Ved fortrydelse af køb, skal du selv betale for returneringen.  

Hvis varen har været monteret eller der vises tegn på slid, brug og/eller skader har Lampekongen ret til at afvise returneringen af varen.

Læs mere om returnering af varer her

Om Lampekongen.dk

Lækker belysning til en fair pris.

Hos Lampekongen.dk har vi samlet kvalitets lamper til den krævende husholdning fra mange af de kendte producenter. Kvalitet, design og gode priser Vi sætter design og kvalitet i højsædet og vores spændende sortiment er nøje udvalgt.

Mulighed for at handle på alle tider af døgnet - billigt.
Så du altid har mulighed for at være med på det nyeste indenfor kvalitets belysning til dit hjem.

Læs mere

Kundeservice

Åbningstider for support:
Mandag-fredag : 10.00 - 16.00
Lørdag-søndag : Lukket

Kundeservice : +45 96 750 476

E-mail: info@lampekongen.dk

Lampekongen.dk er e-mærket

Læs mere

Birkmosevej 18  |  6950 Ringkøbing  |  Tlf. +45 96 750 476  |  info@lampekongen.dk