Opret brugerGlemt adgangskode

FAQ

Ofte stillede Spørgsmål


Hvor bliver min ordrebekræftelse af?
Hvis du ikke har modtaget en ordrebekræftelse kan det være, at de har tastet deres e-mailadresse forkert. De bedes derfor ringe eller skrive til vores kundeservice, så vi kan undersøge sagen.
Kundeservice kan kontaktes på telefonnummer; 96 75 04 76 eller vores e-mail: info@lampekongen.dk

Hvornår bliver beløbet trukket fra min konto?
Vi trækker først pengene fra deres konto, når deres ordre er blevet afsendt fra vores lager.

Hvordan bliver min ordre leveret?
Hos Lampekongen bliver alle ordrene sendt med enten GLS eller PostNord, hvor de kan vælge at få leveret i en pakkeshop eller derhjemme. Deres ordre bliver leveret inden for 8 hverdage.
Ofte bliver ordrene afsendt samme dag, som de bliver bestilt.

Er der en fysisk butik?
Ja, vi har butik & showroom på Birkmosevej 18, 6950 Ringkøbing

Hvordan handler jeg?

Guide til at handle på Lampekongen.dk

Har de fundet den ønskede vare:

1. De tilføjer varen til din indkøbskurv ved at trykke på ”Læg i indkøbskurven”. I toppen af siden vil de så kunne se, at deres vare er lagt i indkøbskurven, hvor der står ”Varen er lagt i deres indkøbskurv. Gå til indkøbskurven.”
Hvis de vil gennemfører købet, trykker de blot på ”Gå til indkøbskurv”

2.Der er nu to valgmuligheder, de kan enten vælge at gå ”Til bestilling” eller ”Køb mere”. Der er også mulighed for at indtaste én rabatkode, hvis de skulle have en.

3.Hvis de vil gennemføre købet, trykker de på ”Til bestilling”, her skal de indtaste deres personlige oplysninger. Der er mulighed for at logge ind som bruger, hvis de er oprettet i systemet. Herefter skal de trykke på ”Fortsæt”.

4.De har nu mulighed for at redigere deres oplysninger eller indtaste en anden leveringsadresse. Derefter skal de trykke ”Fortsæt”.

5.De kommer nu til forsendelsesdelen, her skal de vælge om deres ordre skal sendes med PostNord eller GLS. Når de har valgt, trykker de på ”Fortsæt”.

6.De kommer nu til betalingssiden, her skal de vælge hvilket betalingskort de ønsker at bruge.
Herefter skal de godkende deres køb, samt beløb og vores forretningsbetingelser – disse kan læses ved at trykke på det røde link, der er over afkrydsningsfeltet. Derefter skal de trykke på ”Godkend”.

7.De kommer nu til sidste punkt i købsprocessen, selv betalingen. Her skal de indtaste dine betalingskortoplysninger, hvorefter de skal trykke ”Gennemfør betaling” for at afslutte købet.

Hvis de ikke har fundet deres ønskede vare, kan de vælge at søge efter varen

Varesøgning

Hos Lampekongen har vi flere forskellige muligheder, hvorpå de kan søge efter en vare.
I toppen af webshoppen har vi et søgefelt, hvor de kan søge efter en vare. I søgefeltet har de mulighed for at søge efter én specifik lampe, et mærke eller en varegruppe, som f.eks. ”ball væglampe”, ”Belid” eller lignende.

I menuen til venstre er der mulighed for at indsnævre deres søgning, ved f.eks. at vælge pendler – derefter vil alle vores pendler lamper dukke op, de kan derefter indsnævre det endnu mere ved at vælge, hvilket mærke lampen skal have.

Hvis de finder den ønskede lampe, så gennemfører de købet ved at følge guiden ovenfor fra punkt 1.

Betaling


Hvordan betaler jeg?
Hos Lampekongen sker betalingen for online ordre ved at, vi tager imod betaling fra Dankort, VISA, Mastercard, Maestro, eDankort, VISA Electron, JCB cards og American Express.
Det samlede beløb vises i trinnet før de godkender deres ordre.

Er der mulighed for at betale efter, at man har modtaget sin ordre?
Nej. De angiver deres betalingskortoplysninger, når de afslutter deres køb hos Lampekongen.dk.
Dog trækker vi først beløbet fra deres konto, når vi har afsendt deres ordre fra vores lager.

Er der mulighed for at bestille på mail eller fax?
Nej. Grundet sikkerhedsmæssige årsager accepterer vi ikke ordre og bestillinger på mail eller fax.
Hvis de skulle have besvær med, at bestille en vare på vores webshop skal de være velkomne til at kontakte vores kundeservice på 96 75 04 76, hvor vi vil guide dig igennem dit køb af lamper, reservedele, skærme eller lignende.
Det er dog et krav, at de selv deltager aktivt i købsprocessen.

Hvor sikkert er det at betale online med betalingskort?
Hos Lampekongen benytter vi os at et meget sikkert betalingssystem, for at sikre vores kunders køb, samt deres oplysninger. Vi benytter os af DIBS betalinger, der går gennem DIBS via Nets (tidligere PBS). Det vil sige at deres betalingsoplysninger er sikkert beskyttet, samt krypteret, når de bliver sendt til behandling hos DIBS.
Lampekongen får ikke kendskab til deres betalingsoplysninger, som de indtaster, dog får vi information om transaktionen er godkendt eller ej.

Læs mere under vores handelsbetingelser her

Hvornår bliver pengene hævet fra min konto?
Vi hæver beløbet fra deres bankkonto, når deres ordre er afsendt fra vores lager.

Forsendelse og levering


Leveringsmuligheder, hvilke er der?
Hos Lampekongen bliver alle ordre sendt med PostNord eller GLS, alt efter hvad de vælger. Ved køb over 500 kr. er deres ordre fragtfri.

Leveringstid, hvor lang tid tager det før jeg modtager min ordre?
Vores leveringstid er max 8 dage, dog kan der opstå en længere leveringstid ved specielle lamper – der kan gå op til 3 uger inden levering.

Kan min leveringsadresse godt være en anden end faktureringsadressen?
Ja. Det eneste de skal gøre er, at udfylde den ønskede leveringsadresse under deres bestilling.

Kan leveringsadressen ændres?
Din leveringsadresse registreres allerede ved modtagelse af deres ordre hos Lampekongen, så umiddelbart kan leveringsadressen ikke ændres. Hvis det skulle opstå, at leveringsadressen er forkert bedes de kontakte vores kundeservice på telefonnr.: 96 75 04 76 eller vores e-mail: info@lampekongen.dk

Bortkommende ordre under leveringen, hvad sker der?
Hvis det skulle ske at deres ordre er bortkommet under levering, vil Lampekongen efterlyse deres ordre i samarbejde med PostNord eller GLS.
Efterlysningen af deres ordre vil tage 3-5 hverdage, hvis ordren ikke dukker op, vil deres bestilling blive ekspederet på ny.

Får jeg en ordrebekræftelse på min bestilling?
Ja. Når de har gennemført og godkendt deres ordre hos Lampekongen, vil de automatisk modtage en ordrebekræftelse på deres mail.
I deres ordrebekræftelse vil der være angivet, hvilke varer de har bestilt, samt betalt for. Det er vigtigt at gemme denne ordrebekræftelse, da den også er deres garantibevis.


Returnering og fortrydelse


Hvad skal jeg gøre, hvis emballagen er beskadiget, når jeg modtager min ordre?
De kan enten vælge at nægte at modtage deres vare og lade chaufføren tage den med sig igen eller kvittere for modtagelsen med betingelse for eventuelle skader.  
Ved modtagelse af varer, skal de altid huske og kontrollere for synlige skader.

Læs mere om returnering af defekte varer her

Jeg vil gerne reklamere, hvordan gør jeg?
De har 2 års reklamationsret i henhold til købeloven, dette gælder selvfølgelig også hos Lampekongen.

Returneringsbeløb, hvad får jeg tilbagebetalt ved returnering?
Hos Lampekongen tilbagebetaler vi varens pris, samt fragtomkostninger – på den betingelse af at reklamationen er berettiget. Der kan gå op til 30 dage før deres penge er tilbage på kontoen, hvis det er en elektronisk banktilbageoverførsel.
Hvis de har fortrudt købet, skal de selv betale for fragten.

Læs mere om refundering her

Er der mulighed for at tilbagesende en vare, som man ikke er tilfreds med?
De har mulighed for at sende deres vare retur i op til 14 dage, efter modtagelse af deres ordre, Her vil de få returneret varens pris, dog ekskl. fragtomkostninger.

Ved fortrydelse af køb, skal de selv betale for returneringen.  

Hvis varen har været monteret eller der vises tegn på slid, brug og/eller skader har Lampekongen ret til at afvise returneringen af varen.

Læs mere om returnering af varer her


Se mere om returnering af varer her
Om Lampekongen.dk

Lækker belysning til en fair pris.

Hos Lampekongen.dk har vi samlet kvalitets lamper til den krævende husholdning fra mange af de kendte producenter. Kvalitet, design og gode priser Vi sætter design og kvalitet i højsædet og vores spændende sortiment er nøje udvalgt.

Mulighed for at handle på alle tider af døgnet - billigt.
Så du altid har mulighed for at være med på det nyeste indenfor kvalitets belysning til dit hjem.

Læs mere

Kundeservice

Åbningstider for support:
Mandag-fredag : 10.00 - 16.00
Lørdag-søndag : Lukket

Kundeservice : +45 96 750 476

E-mail: info@lampekongen.dk

Lampekongen.dk er e-mærket

Læs mere

Birkmosevej 18  |  6950 Ringkøbing  |  Tlf. +45 96 750 476  |  info@lampekongen.dk