Reklamation
|
|
Reklamation
Hvis de har modtaget en vare der er beskadiget eller defekt, skal de kontakt Lampekongen og lave en reklamation. VIGTIGT!
Al original emballage skal beholdes, dette er meget vigtigt – hvis den originale emballage ikke beholdes kan reklamationen bortfalde i forhold til at få erstatning hos postfirmaet.
Det er vigtigt at varen ikke transporteres af andre, end der er aftalt med Lampekongen.
Reklamationsguide
1. De bedes sende en kort beskrivelse om, hvordan den beskadige eller defekte vare er opstået. Kontakt venligst kundeservice på info@lampekongen.dk, så snart de opdager skaden eller defekten. De vil kunne informere om en løsning i forhold til deres informationer på reklamationen.
2. Defekten eller skaden skal dokumenteres, dette gør de ved at sende 4-5 billeder sammen med beskrivelsen. Det skal fremgå tydeligt hvorpå varen eller emballagen er defekt på minimum ét af billederne. Det er vigtigt at deres billeder af produktet viser det hele – én gang foran og én gang bagpå. Billederne skal sendes sammen med beskrivelsen til info@lampekongen.dk
3. Når vi har modtaget deres beskrivelse og billeder, behandler vi deres reklamationssag hurtigst muligt. De vil høre fra os indenfor få dage, hvor de vil få en tilbagemelding på deres reklamationssag.
OBS! Hvis reklamationssagen bliver godkendt, skal de kontakte kundeservice for at få forsendelsen gratis. Vi sender dem en returlabel på mail eller via post, som de skal tape fast på returpakken.
Hvis de skulle have yderligere spørgsmål angående reklamation, skal de være velkommen til at kontakte Lampekongens kundeservice.
Telefon: 96 75 04 76 E-mail: info@lampekongen.dk
|
|